reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Peter Jurčo

Peter Jurčo

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som bežný Slovák, ktorý nemal to šťastie, aby sa narodil ako šľachtic, som ten, ktorý nemá to svedomie, aby sa stal politikom a ten, ktorý verí v pravdu, lásku a konečnú spravodlivosť. Zoznam autorových rubrík:  nadprirodzené úkazypolitikareklamySúkromnéNezaradené

reklama

politika

Daňové licencie alebo škola podnikania hrou

Peter Jurčo

Daňové licencie alebo škola podnikania hrou

Život je tvrdý. Ak chceš prežiť, musíš sa veľa narobiť. Ako to ale vysvetliť vlastným deťom? Ako ich pripraviť do života a viesť ich k zodpovednosti? Ako ich naučiť správne nakladať s financiami? Ako vzbudiť u nich vďačnosť za to, čo majú? Rozhodol som sa, že si s nimi zahrám jednu zaujímavú hru. Zavolal som si ich k stolu a oznámil som im, že im budem dávať na mesiac vreckové 100€.

  • 3. dec 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 44
reklama
SkryťZatvoriť reklamu