reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Peter Jurčo

Peter Jurčo

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som bežný Slovák, ktorý nemal to šťastie, aby sa narodil ako šľachtic, som ten, ktorý nemá to svedomie, aby sa stal politikom a ten, ktorý verí v pravdu, lásku a konečnú spravodlivosť. Zoznam autorových rubrík:  nadprirodzené úkazypolitikareklamySúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Som nefajčiar ale každý deň si zadarmo zafajčím

Peter Jurčo

Som nefajčiar ale každý deň si zadarmo zafajčím

Je nové ráno. Viem to podľa toho, že sused už fajčí na balkóne (asi preto,  aby mal dostatok kyslíka potrebného k procesu horenia) a oblak jeho dymu sa presúva cez moje vetracie okno. Ďakujem.  Práve som si pofajčil rannú cigaretku a nič som preto nemusel urobiť.

  • 1. sep 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 558x
  • 62
Dvaja cimrmanologovia v Prahe

Peter Jurčo

Dvaja cimrmanologovia v Prahe

Splnili sme si ďalší sen. Vždy sme túžili vidieť Divadlo Járy Cimrmana naživo, no lístky boli pre nás nedosiahnuteľné. Túto jeseň však začali skúšobný predaj niekoľkých vstupeniek cez internet. To nám vlialo nádej. Trochu nervov pri preťaženom serveri v čase uvoľnenia lístkov na web a dva lístky boli naše. Hru si človek veľmi vyberať nemohol, tu sa berie to, čo príde. Boli sme radi, že sme nemuseli prespávať pred divadlom. Podarilo sa nám získať lístky na Němého Bobše.

  • 10. dec 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 664x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu